Sunday, 7 August 2011

MARI BACA MENGENAI BONEKA LAKNATULLAH!

Gambar ini diambil sewaktu si lahanat ni menghadiri pengkebumian Dr Lolo, gembira je dia nampaknya kan?
Malam ni aku cukup top form betul nak berkongsi artikel panas dengan korang, ini ada satu artikel yang disiarkan oleh Perak Today mengenai seorang Boneka Laknatullah yang bernama Nizar KKK, mari kita baca mengenai boneka DAP yang paling lahanat sekali ni.

Bercakap tentang Boneka Laknattullah ini, Ianya mula dikesan dinegeri Perak apabila Pakatan Haram ( PR ) dapat Memerintah selama 11 bulan Negeri Perak selepas PRU 12 yang mana MB yang dilantik ketika itu dari Parti Ajaran Sesat ( PAS ) maka hari demi hari istilah Boneka itu mula terlihat dengan jelas apabila tanah kampung baru ( Dipunyai Orang-Orang Cina ) diberi pajakan 999 tahun tetapi tanah kampung tersusun dan perkampungan yang didiami orang-orang melayu tidak diambil perhatian dan banyak lagi perkara-perkara yang bersangkutan dengan hak-hak orang melayu diabaikan oleh boneka ini hinggakan Boneka ini sanggup menderhaka kepada DYMM PADUKA SULTAN PERAK dan rakyat mula hilang kepercayaan terhadap kepimpinan ketika itu dan memohon kepada Allah agar Allah menyelamatkan umat Islam dan Bangsa Melayu dinegeri Perak yang bertuah LAGI BERDAULAT ini, dengan izin dan kehendak yang Maha Berkuasa maka bertukarlah Pemerintahan Boneka ini kepada Pemerentah yang diterima Allah demi meyelamatkan Agama Islam Banggsa Melayu dan Negeri Perak khasnya juga Negara Malaysia amnya, maka lahirlah seoarang boneka DAP Laknattullah dari Parti Ajaran Sesat ( PAS ) itu cerita yang berlaku dinegeri perak.


Widget by Forex Trading | Business

1 comments:

splash benji said...

Perangai mcm kafir.. Suka2 hati ckp sesat.. Laknat.. Kau fikir kau tu bagus sangat ka.. Menolak hudud..guna demokrasi.. Anjing pun tahu hormat tuan nya.. tapi Kau ni sda d bagi kehidupan tapi semua seruan Tuhan kau langgar.. Orang2 mcm kau ni lah yg lebih hina dari anjing.. Mengaku beragama tapi kemhuan agama lain yg kau ikut.. Mengaku beragama tp hukum kafir yg kau gunakan.. Apa sumbangan kau utk agama??? Yg kau tahu buat fitnah.. Serupa Anjing dajjal..!!! kalau kau islam bertaubatlah kalau bukan semoga 1 masa nnt Allah swt pertemukan kita... Perang akhir zaman nnt adalah antara pecinta Allah dan pencinta dunia.. Kau fikir2 kan lah kau d mn..

Post a Comment

 
Online